Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok ESHOPU GrowMagic.sk

1.Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

a. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).

b. „Predávajúci“ je obchodná spoločnosť BWS s.r.o. so sídlom Pruské 141, 018 52 IČO: 53087682, Zapísaná v ŽR Okresného úradu Trenčín,
Číslo živnostenského registra: 350-43698

c. „Kupujúci“ je subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe Tovaru.

Vrátenie tovaru:

Kupujúci ma podľa zákona právo vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru. Detailné informácie ohľadne vrátenia tovaru nájdete v sekcií Obchodné podmienky. Tovar musí byť v originálnom balení a v takom stave, aby ho bolo možné ďalej predať. V prípade, že ste si neni istí, či tovar môžete vrátiť, kontaktujte nás a my Vám radi poradíme. Po obdržaní a následnej kontrole stavu tovaru zašleme sumu, ktorú ste zaplatili na Váš bankový účet, pripadne ju môžete využiť na kúpu iného tovaru. Všetko záleží na vzájomnej dohode.

Postup vrátenia tovaru:

1. Kontaktujte nás na: info@growmagic.sk

2. Zašlite tovar na adresu: Šimon Galko - GrowMagic, Pruské 141, 018 52 Pruské, Slovenská republika

3. Na zásielku vždy napíšte tel. číslo: 0944 262 554

4. Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku! Tovar nebude prevzatý!

Reklamácie:

Na väčšinu nášho tovaru sa vzťahuje 24 mesačná záruka. Detailné informácie ohľadne reklamácií nájdete v sekcií Obchodné podmienky. Nakoľko si zakladáme na expresnom riešení reklamácií, všetky oprávnené reklamácie vybavujeme v čo najkratšom možnom čase a bez problémov (väčšinu reklamácii sme zatiaľ vyriešili v dobe kratšej ako je zákonná lehota 30 dní).

Postup pri reklamácií

1. Kontaktujte nás na info@growmagic.sk  alebo na tel. čísle +421 944 262 554

2. Zašlite alebo doručte kompletný tovar na adresu: Šimon Galko - GrowMagic, Pruské 141, 018 52 Pruské, Slovenská Republika

3. Uveďte dôvod reklamácie spolu s Vašimi kontaktnými údajmi, číslom objednávky a faktúrou, ktorá Vám bola zaslaná na mail pri odoslaní tovaru.

4. Vždy na zásielku napíšte tel. číslo 0944 262 554

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou spoločnosťou. Doba vybavenia reklamácie nášho internetového obchodu je 30 dní v prípade slovenských dodávateľov. Ak sa reklamovaný tovar musí zasielať do zahraničia, predlžuje sa reklamačná lehota na 60 až 90 dní. 

Poškodenie zásielky pri preprave:

Za vady zapríčinené prepravcom nezodpovedáme. Avšak prípadný problém s dopravcom sa POKÚSIME vyriešiť. Vždy nás prosím telefonicky alebo písomne informujte o poškodení zásielky do 24 hodín od prevzatia na info@growmagic.sk, kde priložíte fotku poškodeného tovaru a obalového materiálu. Alebo na telefónom čísle 0944 262 554.

Ďakujeme za pochopenie.